bloggbloggblogg!

Torsdagen blev mer än trevlig! :) Han var hyffsat rolig, han hette Pontus Enhörning, kände inte igen honom,, men vissa av skämten funkade för mig ;9
Efter att vi hade varit där träffade jag Ellis och vi tog några öl på Tonic, slutade med att vi blev fulla och stannade tills dom stängde. Ah kan ju säga att natten blev händelserik, och vi kom hem halv åtta på fredagsmorgonen.
Deckade i sängen och sov till tolv.. Sen gick vi ner till stan och träffade Erika & Charlotte och käkade lunch och gick runt i stan..
Eftersom alla vi fyra var bakis och super trötta så flummade vi bara runt i stan och skrattade åt typ allt.. Kände mig göör löjlig! ;) haha..

Senare på kvällen gick jag och mamma hem till Camilla och kollade Idol, käkade popcorn och drack cola :D
Fan va fel det blev i Idol igår då, helt fel person som åkte ut.. Fanns ju massor av andra som inte kunde sjunga igår! Damn!

Idag vet jag inte vad som händer, folk hittar på saker hit och dit, men jag, jag har inget att göra :(

Aja, får vell bli en payback time snart ;D hahaha.. Svårt att förstå mig kanske, men det är bara meningen ! ;)

ha en trevlig lördag,

xoxo
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0