Dimmregn!

Vaknade halv sju på morgonen av att mitt alarm gick igång, blev jätte irriterad för ville verkligen sova längre. Hade tänkt att jag skulle upp och ta en dusch innan dagen satte igång, men somnade om och vaknade vid sju igen :) Ellis kom hit redan vid halv åtta och vi käkade rostade bröd tillsammans, mums ;)

Eftersom vårdcentralen öppnar åtta, så brukar jag alltid börja ringa fem i åtta.. För då är man en av dom första som får tid.. Fick en tid klockan tio, så jag och Ellis begav oss dit och en läkare fick trycka och vrida på min fot, medans jag satt och kallsvettades av smärtorna.. Hon skickade upp oss till röntgen, men hade ingen spricka eller nått i foten, så jag fick gå hem.. Ska bara ha en gasbinda runt foten och försöka gå så normalt som möjligt..

Skulle även ner till stan och fixa bankkort och ID-kort, så gick till Skatteverket och tänkte hämta ut personbevis. Men kunde tyvärr inte få det direkt i handen, för jag kunde ju inte bevisa att jag var jag, så ska få det på posten imorgon, så får gå till banken och fixa imorgon istället!

Gick sedan hem och fixade mig lite pyttipanna med stekt ägg, sen somnade jag i soffan, var så jekla trött!
Väcktes av att någon ringde på dörren! Och där står det  två tjejer som börjar prata om gud till mig. Jag var ju helt nyvaken så jag stog typ bara där och kollade på dom utan att lyssna riktigt. Sen fick jag ett litet häfte där det står om hur man väljer en bra religion.. aja, alla har vi våra intressen eller hur?

Ska ta och ringa mamma och fråga om vi ska fixa kycklingrätten som dom gjorde på TV igår, på Tinas cookalong, såg så jävla gott ut :)

Ha en fin tisdag så får vi höras av imorgon!

xoxo
Madde

p.s, har inte sett eller hört något om min väska ännu :( Min fina väska.. :'(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0