En sådan trevlig måndag!

God morgon!

Helgen blev trävlig tillslut, hehe.. Lördagen åkte vi till Lager 157, för jag tänkte jag skulle köpa något nytt att ta på mig till kvällen, men hittade ingenting.. Fanns typ bara samma kläder.. alla liknade varandra.
Så vi åkte till knalleland för att kika där. Men där hittade jag ingenting heller, bara såna kläder man vill ha till vardag och inte fest ;D

Klockan fyra kom Sara och Simon och hämtade mig hemma, sen åkte vi och hämtade upp Linn och åkte sedan till Simon. Blev att vi förfestade hemma hos honom istället, och det kom massor av folk :) En mycket trevlig förfest..

Tog bussen in till stan för att gå till Trägårn, där var det också hyffsat med folk.. Men man blev ju lite för påverkad, så kvällen blev lite suddig efter ett tiden där.. haha.. Träffade roliga folk iallafall på träggan, sånna som man inte har träffat på flera år typ ! :P haha..

Söndagen tillbringade jag mest med Camilla, hjälpte henne med matsalsstolar som hon hade köpt och sen somnade jag i hennes soffa :) Hon väckte mig efter ett tag och bjöd mig på tacopaj :P MUMS! Sen la vi oss i soffan igen och slappa.. :)
Åkte vid sjutiden och hämtade mina saker ifrån Simon, sen så låg vi hemma och kollade på tv, jag,mamma & Erika :) Det var mysigt..

Idag vet jag inte vad som händer.. Ska få lite mera tider i jobbet nu, ska få gå brevid på ett till ställe :D hihi

Ha en trevlig måndag, så hörs vi :)

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0