Greys dagen!

Vaknade utvilad idag, känns underbart! Ska fixa mig snabbt nu och vänta på att posten ska komma, sen drar jag ner till stan och möter upp Ellis, så går vi till banken och fixar allt jag behöver fixa där :)

Sen blir det nog en kaffe med Carro, eller hem till Ellis.. På kvällen ska jag träffa Erika och Charlotte :)

Igår efter jag skrivit klart inlägget stack jag över till Erika, blev ingen kyckling skit med mamma, utan jag käkade hos Erika :) Så kollade vi på Desperate Housewifes :D Alltså det är ju ett program man inte får missa.. Helt sjukt jävla bra är det..
Men är lite stressad nu så jag skriver nog lite senare i eftermiddag, eller ikväll!

Ha en trevlig onsdag!

xoxo
Madde

p.s, Om ni undrar över min rubrik, så är det för att det är Greys ikväll på kanal 5, klockan 21, MISSA INTE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0