Helgen är över!

Hejsan hejsan!

Fredagen tog sig från att vi hade super roligt, till att vi blev lite ledsna, till att vi blev arga! hahaha..
Många olika känslor jag och Sara fick uppleva, ;) Min väska låg inte på Trädgårn som jag verkligen hade hoppats på.. Så blev lite nere, sen åkte vi upp till militärpalatset och träffade Ellinor som var redigt full ;) haha.. Roligt att få se henne sådär.. Man tänker ju inte på det när man själv är full!
Sen åkte vi till Statoil och drack kaffelatte, träffade Carro där också. Aah hände lite saker under kvällen som var lite weird men det fixade sig till slut :D

Somnade inte förens 5 på morgonen, så jag vaknade elva på lördagen. Mamma höll på att städa så jag gick upp och började fixa i mitt rum.. Tog bort den gigantiska randiga tavlan jag hade på min vägg och fick hjälp av Magnus att sätta upp min nya hyllor som jag köpte på Ikea :) Blev riktigt fräscht faktiskt! Känns bara liiiite eko..
Eftersom det var Bellas födelsedag igår så åkte jag, camilla & Magnus till My One och köpte presenter till henne, som hon själv fick "välja ut" hehe. Bella blev suuper glad ;) Sen åkte vi och köpte thai, sen hem till mamma :)

På kvällen kollade vi på film, så jäävla bra filmer, Wallander-Prästen, den var riktigt bra (rekomenderas)
Sen så var det en väldigt grov film som hette, The last house on the left, (rekomenderas stort) iallafall till sånna som inte har svårt för blod och att få se när någon trycker in knivar i folk och sånt ;) hahaha..

Idag var det tänkt att vi skulle träffat pappa, men det hände lite saker så det blev inte så....

Nu ska jag hjälpa mamma att steka biffar, sen ska vi plocka ihop datorn som står i mitt rum, så att jag kan fixa klart där inne ;D hehe..

Ha det fint!

xoxo
Madde

p.s Missa inte Gossip Girl på kanal 5, klockan 19,00

Vill bara tillägga: Det var jävligt dålig stil av dig att göra så! Du kunde ju iallafall ha sagt något.. Inte mycket begärt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0