Holy makarony!

Shit vad jag har "glömt" att skriva.. Nä men jag har haft fullt upp varenda dag och sen skitit i att sätta mig vid datorn.

Onsdagen - Träffade Linn kvar över nio vid biblioteket för att sedan promenera ner till Knalleland, det var ju Gina rea och såklart var jag tvungen att gå dit, eftersom typ tre fjärdedelar av min garderob är ifrån gina ;) haha. Vi stog i kö kanske i två timmar innan vi kom in.. Hittade bara EN jävla klänning som jag köpte, sen gick vi och käkade lite på Subway och kikade i affärer. När Carro hade slutat skolan kom hon och hämtade upp oss i knalleland, skjutsade hem Linn och sen gick vi ut och gick, vi tog med oss Iglo och Bella (våra systrars hundar).
Sen hände inte så mycket mera, Erika bjöd hem mig till sig för att kolla på Greys :) Så dundrans bra!


Torsdag - Vaknade jag ganska sent, men fixade mig snabbt och gick över till Camilla, hon låg nämligen hemma sjuk :( Vi kollade lite på tv, sen gick vi över hit för att kunna kolla på hemmavideo, ganska roligt att man har växt upp ifrån att vara så liten till att bli den man är idag :P Sen diskade jag undan och fixade så att mamma skulle komma hem till ett rent hem ;) På kvällen sen gick jag, mamma & erika runt 5:an på kransmossen :) kallt men skönt!


Fredag - Vaknade jag till snö! Fyfan vad jag älskar snö, jag blir alltid lika glad första gången det snöar :D haha.. Träffade Camilla & bella utanför, bella blev vell lite paff när hon fick se den vita kalla snön.. Vi gick iallafall ner till affären och köpte pepparkakor som vi skulle mumsa på..haha ( en tradition ). Sen tände vi ljus och lyssnade på julmusik, haha så jävla härligt att alla i familjen är lika galna i jul som jag ;D haha.. Sen vid ett väckte vi Magnus med ett litet ljus, pepparkakor och jätte hög julmusik! :P Hahaha..
Sen hämtade mamma upp mig och vi åkte och handla lite stuff som jag behöver idag :) På kvällen satt jag, erika, charlotte och lisa och kollade på Idol :) Härligt att Camilla åkte ut!


Idag - Åkte mamma till gbg för hon ska på Ladies night, så är ensam hemma! ;) Jag och erika tog en promenad efter mamma hade åkt, när vi kom tillbaka åkte jag med Camilla & magnus och handlade.. Så nu sitter jag här och skiver.. Ska hoppa in i duschen snart och sedan måla mina naglar så att man blir fin till kvällen ;) Ska nämligen ut med Linn, Josefine, Victoria, Malin & Matilda :) Så ska vi vell till träggan (som vanligt).. Men ni får ha en jätte fin kväll allesammans, så hörs vi någon annan dag! 
Ska försöka skriva lite oftare ;) hahaha..



xoxo

Madde 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0