Ingenting blev som jag trodde!

Jahapp, gårdagen blev inte alls som jag trodde.. Ellis hade brottom hem så henne hann jag inte träffa igår, så får nog bli banken idag istället.. Sen så ska jag träffa Carro idag för jag träffade Erika och Charlotte tidigare än vad som jag hade tänkt !
Sen blir det ingen Thailandsresa för mig heller :'( Insåg att jag inte kommer kunna leva resten av året om jag betalar thairesan nu.. Så får hoppa den och lägga pengarna på vettiga saker.. Tyvärr får det ju bli så när man inte har ett jobb eller en rullande ekonomi :(

Så istället ska jag köpa mig en vinterjacka och träningskort.. Ska köpa det när foten har blivit bättre!

Idag är det grått ute... som vanligt med andra ord.. Så man blir ju lite depp..
Hoppas iallafall på att få träffa Carro idag, så man får prata ut sig lite.. Känner att det skulle vara bra :) hehe..

Väskan är ännu inte hittad och jag ska till trädgårn imorgon och kika där.. Önska mig lycka till !

Hade sjukt många drömmar i natt.. Konstiga drömmar, obehagliga och skrämmande.. men samtidigt var det drömmar som skulle kunna vara verklighet.. Aah ursch, svårt att förklara...
Antar att jag börjar få lite höstdepp.. Lite negativ och nere har man ju blivit det senaste.. Men det är sånt som försvinner :)

Ska vell ta och avsluta mitt inlägg här då.. Har inte så mycket mera att skriva! Hehe...

Ha det fint!

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0