Lyckligaste dagen!

Vet ni vad? :D


Jag har hittat min väska!!!!!!!!!
Den låg på ragnarök, så jääävla gött verkligen! Allting låg kvar också, så det blev ännu bättre! hahaha..
Tack pappa för hjälpen! Tack, tack, tack!

Kom precis hem nu ifrån affären, köpte tacos som vi ska fixa ihop nu. Sen blir det nog en liten promenad med Charlotte, Erika & Mamma. :)

Jag köpte jackan idag också föresten! Erika och Charlotte gjorde så att jag ville köpa den, aah du, det kan inte bli så mycket bättre känner jag ! :D

OCH! Det tar inte slut här... På måndag, så ska jag gå och spå mig :S Är lite nervös faktiskt. Men vill verkligen veta lite vad som komma skall..

Shit, jag är i ett sådant glädjerus just nu så jag vet inte vad jag skriver eller vad jag ska ta vägen! Hahaha!

Ha en trevlig kväll allihopa, och missa inte Desperate Housewifes ikväll på kanal 5, klockan 21.00!

xoxo
En glad Madde!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0