Mandag!

Lördagen blev jävligt trevlig! Gick till träggan med Sara, Simon, Jocke, Anton och Patoka, var ju typ nykter när jag kom dit så beställde en RedbullVodka direkt när jag kom innanför dörrarna ;) haha..
Lyckades iallafall på någon vänster att bli full, men inte sådär jobbigt full utan behagligt och kontrollerande full, och det gillar vi! ;D
Massor av folk, nya och gamla ansikten, vissa var roliga att se andra inte ;D haha..
men det var roligt iallafall & det är det enda som räknas!
Somnade kanske vid sju eller nått, på söndagsmorgon, sen ringde Camilla klockan elva och sa att vi skulle träffa pappa :P
Men jag hann sova en liten stund till innan pappa kom och hämtade mig därifrån jag var :)

Fikade lite hos Camilla och käkade chips (min frukost), sen så åkte vi och käkade mat, Erika & Magnus skulle nämligen jobba, så var tvugna och käka lite innan..
Sen så satt vi vell mest bara och tjöta!
Hela kvällen sen så låg jag i soffan och tog det lugnt, kollade på lite film och sov :)

Idag vaknade jag vid  halv elva, jävligt skönt att få sova ut efter en tröttsam helg ;) Börjar jobba klockan tre, så känner mig lite nervös.. Är ju alltid det när jag ska till ett nytt ställe.. Ska till Göta idag till något boende, får se hur personalen är.. Oftast det som är det viktigaste just när man ska jobba med brukare som bor i "egna lägenheter". Men i slutändan brukar det gå bra :)

Happ, men ni får alla ha det så bra sålänge så hörs vi senare!

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0