Montag!

Lördagen blev jekligt suddig.. Började med att vi förfestade hemma hos Linns pojkvän, sen tog vi taxi ner till trädgårn och gick in där. Kommer typ inte ihåg någonting ifrån Trädgårn, åkte iallafall iväg till ragnarök sen. Där stannade jag inte så länge, tänkte nämligen träffa pappa där, men han hade redan åkt hem :(

Söndagen låg jag hemma i soffan och sov, sen bjöd Camilla, Erika och Magnus, mig och mamma på mat :) Sen fick jag åka och hämta min mobil hos en bartender som hittat min mobil på Trädgårn, som tur var, var det han som hittade den :) Men min väska är fortfarande borta, och ska ringa runt lite nu, för att se om det är någon som har sett den!

Idag ska jag vara hundvakt åt Saras hund Ronja, Sara ska ner och sola, så jag ska ha Ronja under den tiden. Sen ska Sara komma upp hit och käka lite lunch, det kommer nog bli mysigt!
Sen får vi vell se vad som händer med min fot, ramlade nämligen i lördags och kan inte stödja på höger foten längre, sen har den svullnat upp.. men ska avakta lite.. så vi får se :S

Ska iallafall käka lite frukost nu, men vi hörs senare!

Ha en mysig Måndag!

xoxo
Madde

Kommentarer
Postat av: Sara

Det var en mycket mysig lunch måste jag säga. Får vi göra om snart! Ses till helgen borde vi också göra! PUSS

2009-10-21 @ 16:05:49
URL: http://forsbergforsberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0