Myspys!

Hejsan!

Gårdagen blev super mysig, vaknade halv åtta, så gick jag och erika ut och gick.. Sen hoppade jag in duschen, och fixade sen iordning mig. Skulle träffa Ellis nere i stan vid halv ett typ.
Vi gick till BR för att kolla om det fanns några Halloween saker som vi kunde köpa. Men det var inte mycket.. förutom minimala barn saker :P haha.. Sen mötte vi upp Erika och Charlotte och käkade lunch, jätte mumsigt!

Sen tog vi alla fyra en promenad ifrån stan till knalle för att leta efter mera Halloween saker. Men hittade inget roligt... Så åkte tillbaka till stan, där hämtade mamma upp mig och Ellinor..

Sen bar det hemåt för att fixa för ljuspartyt, det blev jätte mysigt, köpte tre olika lukter, alla luktade jul :P
Var väldigt trött sen på kvällen när alla hade gått hem, men jag, mamma och erika satt uppe till ett och pratade lite.. :)

Idag har jag bara träffat Erika, sitter just nu med blekningsmedel i huvvet för att få bort min utväxt! Verkligen behövligt.. haha. Hade ju typ 30 cm utväxt.. typ ;)
Efter detta ska jag kolla vart Sara och Sofie befinner sig, sen ska jag träffa Ellis och vi ska gå till myrorna och kolla om det finns något roligt vi kan köpa som maskerad dräkt :)

Vid nio ska vi på bio, Jag, Ellis, Ellis mamma och hennes mammas kompis :) Blev bjuden av Ellis, för hon hade gratisbiljetter.. Myyysigt ! Vi ska kolla på Fame, har hört mycket olika åsikter om den filmen faktiskt.. Men vi får vell se vad man själv tycker om den :P

Nu ska jag dricka mitt kaffe och umgås med Erika igen !

Ha det fint!

xoxo
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0