Sista veckan i oktober!

Jahapp, då var det snart november då! Då ska det ju typ vara snö och kallt, just nu är det bara kallt :P hehe.
Ska ner till stan senare och köpa en jacka, om den finns kvar så att säga. Men det hoppas jag verkligen! Om jag köper den ska jag lägga upp en bild!

Sen ska jag till knalleland och söka ett jobb. Får se om dom vill ha mig eller inte, tror ioförsig att det är många som söker till detta, och sen så behöver dom bara en :/ Men man får ju hålla tummen på det. hehe.

Just nu sitter jag och är Bella vakt, hon ligger och sover jämte mig.. Funderar på om jag ska leka lite med henne kanske :P Så hon inte har allt för tråkigt här ;)

Till helgen är det Halloween och jag är bjuden på maskerad! Hehe, vet bara inte vad jag ska vara, eller om jag ens ska gå. Har ju nämligen inget att legitimera mig med om vi ska ut på krogen! Ah, jag har ju några dagar på mig att fundera, hehe.

Imorgon är det löning, jävligt gött! :D Inte alls dumt att få lite mera pengar på kontot ;) hihi..

Sen på onsdag är det ljusparty här hemma. Mamma som ska ha det, men jag bjöd över mina gullungar Sara och Ellinor <3 Ska nog bli mysigt..

Får vell höras av senare..
Ha det fint!

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0