T-t-tisdag!

Jobbet gick suuuper bra igår :) Alla gubbar tyckte så mycket om mig,  så det gick enkelt att komma in i gruppen ;) Gjorde inte så mycket iofs, fick vara med och se hur dom arbetar och sådant, städade lite hemma hos en fick jag göra iallafall ;) haha..
Slutade åtta, åkte hem och kollade på hollywoodfruar, sen så somnade jag väääldigt snabbt!

Fick gå upp kvar över fem för att hinna fixa mig klart när jag började halv sju. Idag fick jag lära mig lite mera om verksamheten och hur de arbetar.. :) Väldigt trevliga människor jag arbetade med!

Fick sluta tio över tio idag, så gick hem och la mig i soffan och sov dom timmarna jag inte fick sova i morse ;)
Nu har jag hjälpt mamma i tvätten och varit ute med Bella på en liten sväng :)
Ikväll händer det vell inget spec, ska chilla och softa så mycket jag bara kan.. hahaha ;)

Fan det snöade ju ute idag!! Helt sjukt, det är ju bara i början av oktober, då brukar det ju vara höst.. Nu är det helt plöstligt vinter! Herrekutten vad tiden går snabbt.. Eller iallafall årstiderna! :P

Imorgon ska jag hitta på en super rolig sak :D Men kan ju skriva mer om det då istället!
Hörs imorgon, ha en fin dag!

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0