tah-tah!

Gooomorron gomorron!

Gårdagens topphemliga möte blev lyckat.. tror jag.. åter står att se som sagt ;D haha..

Efter mötet träffade jag Erika och Charlotte, vi kollade lite på tv och åkte ut med bilen och sjöng i högan sky.. som ni förstår så älskar jag och typ alla jag känner att åka runt i bilen och lyssna på högmusik ;D haha.
Sen stannade vi till på Mc´donalds så Charlotte kunde köpa sig lite mat, jag och Erika valde att käka Spice n´Rice, det var så jävla gött med stektris och kyckling :D

Idag vaknade jag av ett högt dunk, tänkte vem fan är i våran lägenhet, nu kommer jag typ att bli överfallen och mördad utan att någon vet någonting.. Så jag smög upp, liv rädd, men upptäckte lika snabbt som jag öppnade dörren att mamma var hemma och höll på att sätta upp nya gardiner i köket.. Så rädslan försvann med vinden ;D haha.

Snart ska jag träffa Carro, så ska vi ta en liten promenad runt Pickesjön, bellis får också följa med så att hon får röra sig lite idag också :) Alltid trevligt att få träffa Carro och prata :)

Ikväll vid halv sex ska jag och mamma på ståuppkomik. Typ mingel, buffé och vin ;) Kan det bli mera trevligt?
Så får vell fixa mig till en riktig mingelpingla ;)
MEN ! Jag vet inte alls om han som ska vara komiker är rolig.. Eftersom jag inte vet vem han är ;) haha.

Ska borsta håret nu och byta kläder, så att jag blir redo för en promenad i höstkylan!

xoxo
Madde

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Hej Madelene!

Vad skönt att ditt topp hemiga möte gick bra, det glädjer mig!

MVH/Charlotte

2009-10-08 @ 19:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0