tja, tjena, tjenis :D

Gårdagen blev inte som jag hade trott.. Efter att jag hade suttit vid datorn fick jag väärldens jävla huvudvärk.. Så jag la mig lite i soffan och stängde av tv:n.. Försökte vila lite så kankse det skulle försvinna tänkte jag.. Men sen när mitt alarm gick på och jag skulle bege mig till jobbet hade jag fortfarande en dunkande och tryckande huvudvärk..
Tog en ipren och gick till jobbet.. hade inte så mycket till val.. Men det gick bra tillslut :)

Gick och fikade med en kille som hade fyllt år.. Tog en kaffe på Tant Grön, så att han fick fira lite ;)
Sen var det inte så mycket mera, snackade lite med en utav tjejerna som var där och käka, sen diskade jag undan i köket och fixade så att det var fint.. Sen fick jag bara sitta och "vänta" på att det skulle komma någon.. Men det gjorde det inte.. hehe.. Så vi kollade lite Idol istället :)
Precis rätt personer som gick vidare igår! PERFEKT! ;)

Idag har jag inga planer.. Funderar på att umgås med mamma när hon slutar :) Kanske kolla lite i knalleland eller nått, för jag vet att hon behöver en ny mascara, så vi kan ju ta det samtidigt. Vill ha en riktig myskväll, typ med massor av ljus och god mat, och såklart Bellabulla :D har inte träffat henne på jätte länge känns det som :/

Men ska käka upp min kesosmörgås, och sen ska jag försöka hitta något att göra ;) haha.

ha en trevlig fredag!

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0