Topp hemligt!

Hallojsan!

Träffade Sara i måndagskväll, vi kollade lite i gamla skolkataloger och fick oss VERKLIGEN ett gott skratt.. Sen fick vi ju inte missa Hollywoodfruar! Så jävla bra är det!
Vid halv elva skjutsade Sara hem mig :)

Igår var jag bellisvakt en stund, sen gick jag & erika ner till stan för att luncha med Charlotte + att vi skulle fira henne lite, för det var hennes födelsedag! :)
Efter stan åkte vi till Gekås med mamma & Camilla, hittade en ny BH (var i ett stort behov av det), och ett par stickade leggins.

Idag ska jag baka en äppelostkaka & sen måste jag hinna se en film innan vi ska lämna in den! Sen ska jag på ett superduper hemligt möte ;) Får sätta på mig min kamuflagedräkt så att ingen ser vart jag befinner mig ;D hehe..

Imorgon ska jag & mamma gå på buffé och kolla på en komiker.. Kommer inte ihåg vad han hette nu, men visste iallafall inte vem det var :S haha..

Ha en fin onsdag,
xoxo
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0