090909

Hejsan svejsan!

Jag har inte varit inne här på år och dagar känns det som, glömmer av att gå in och uppdatera, sen har jag haft det lite körigt nu det senaste.

Har vell inte hänt så mycket nu, jag har varit på ett nytt ställe och jobbat.. Fortfarande med förståndshandikappade, men dom bor i sattelitlägenheter :)
Festat lite, men har inte festat någonting i september, även om det vara har gått 9 dagar in, men ska försöka att hålla mig clean hela september :) även oktober om jag klarar det..
Gör det för mitt eget bästa & för mina nära och kära.. <3

Igår fick jag jobba på Sollunda igen, hur mysigt som helst att komma tillbaka dit. Jobbade natt, så har varit hemma någon timme nu, ska överraska mamma idag, med middag och sånt.. Hoppas att hon blir glad och tycker min mat blir god ;) hihi..

Har träffat anna några gånger nu det senaste, man upptäcker hur mycket man har saknat henne! Vi "piercade" oss i örat, inne i örat där det bara är massor av bråsk, sket snyggt blev det iallafall! :D

Ska träffa Carro imorgon, antingen ska vi luncha eller bara ta en fika :) lika trevligt vilket som ;)

Ska börjar träna nu också, på friskis.. Ska köpa allkort där, ett årskort.. Så att man kommer igång någon jävla gång. Har ju några styckna att träna med, och det känns bra.. Eftersom jag inte gillar att träna ensam! :P haha.

Nä, nu ska jag vell inte skriva så mycket mera, ni får ha en trevlig onsdag !

Puss & Kram Madde

Kommentarer
Postat av: Anna

Ja, det är skönt! :)

Gullig du är, saknar dig massor med!<3<33

2009-09-09 @ 17:35:47
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0