16/9

hallå hallå! :D

Gårdagen blev mycket lyckad ! Åkte ner till göteborg med mamma, kollade lite affärer, sen kom Sara och mötte upp oss för hon fick sluta skolan tidigare igår :) Så hon gjorde oss sällskap ett tag & det var riktigt trevligt! När vi hade gått en stund träffade Charlotte & Erika också. Sara åkte till sin mammas kompis (där hon sover nu när dom inte har fått sin lägenhet ännu). Så jag, mamma, erika & Charlotte begav oss till avenyn och tog en fika på ett super mysigt ställe, köpte en halv muffin & en chailatte, så jekla gott.. Köpte en ny väska, ett halsband & ett skit snyggt armband, så jag var glad när jag kom hem ;)

Fick ett sms från Vikariebanken igår och jag hade fått en bokning, så ännu en tid till :D känns skönt, så jag har några hundralappar i Oktober ;)

Kvällen spenderade jag framför tv:n, kollade på Idol, kändisdjugeln & Hell´s Kitchen!! :P Super bra var det igår.

Jag och mamma började prata lite om Kopparbergsmarknad igår, såklart så hålls det i Kopparberg & det är en ganska så stor marknad dom har varje år.. Vi bestämde oss för att åka upp nästa fredag och stanna hela helgen, först ska vi bara hitta någonstans att sova :) Har ju nämligen ganska mycket släkt uppe i Dalarna, så det ska nog inte vara något stort problem? ;D

Idag har jag städat, städat & städat.. Mamma blev glad när hon kom hem och kände den nystädade lukten och såg dom spegelrena golven ;)

Ska vell koka lite ris och hacka lite grönsaker & värma på korvgrytan, så är kvällsmaten klar!

Ha en trevlig onsdagskväll

xoxo
Madde

Kommentarer
Postat av: Camilla

Gullig du är..kan inte du komma hem till mig med, så jag får mat! :) Puss

2009-09-16 @ 16:28:33
URL: http://camillatill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0