Arbetsförmedlingen & back to school !

Halllå! :)
Som ni kanske ser på min rubrik så är ju inte min dag den roligaste ;)
Ska till Arbetsförmedlingen på ett möte om hur man gör ett bra CV, ska dit med Ellis.. Sen så måste vi bege oss till skolan och snacka med min gamla lärare och rektor.. Ska försöka få göra om min APU.. Där möter vi upp Minela också.

Sen vet jag inte vad som händer :) Kanske drar upp till Ellis en stund, så får mamma hämta mig där ;) haha..

Igår träffade jag ju Carrö, jävla trevligt hade vi. Gick runt i knalle och kollade på kläder och krimskrams ;) Hittade en parfym som jag bara MÅSTE ha, kostar typ 600 kr, men den luktar så gott, har nog aldrig kännt en parfym som luktar så gott! Damn! Köpte mig iallafall en mascara, annars var det bara chill.. hehe.. Carro blev lite hungrig så vi åkte till Mc'donalds så hon fick keka lite. :) Sen bar det hemåt, men vi fick mycket sagt och det var skönt :)

När jag kom hem tryckte jag i mig massor av plommon, får se hur min mage mår idag då :) haha..

Ha det fint, & en sak till, om ni gillar bra musik så tipsar jag er om att köpa Beyoncés skiva! Grymt bra lugna låtar.

xoxo
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0