Det är dags för fredagsmys!

Hallå hallå i alla stugor runt om i Sverige,
hoppas allt är bra en sådan fin fredag som det är idag! Sitter och väntar på att få komma ut på en promenad med Erika :) Har nämligen införskaffat mig en stegräknare, och ska gå minst 10,000 steg per dag. Började igår vid tre-tiden ungefär, men hann som tur var få ihop mina steg. Var mycket gående på jobbet nämligen :)

Det gick skit bra igår på jobbet, dom som jobbade var så himlans trevliga emot mig och det var jätte lätt att prata med dom. Vi gick ner till stan med en av brukarna och tog en kaffe på Viskan, det var jätte mysigt, senare gick vi upp till "lokalen" och kollade på Idol, alltså, vissa i Idol måste ju vara tondöva... eller så går dom bara dit för att låtsats tro att dom kan sjunga för att få vara med i tv.. Dom måste ju ta in några som inte kan sjunga, annars skulle ju programmet bli skit tråkigt om varenda person som kom in kunde sjunga skit bra! :P

Annars idag blir det vell inte så mycket som händer, klockan fyra ska jag tahand om tvättstugan, vill helst göra så mycket som möjligt.. Så mamma slipper att slita för mycket.. Trots allt så städade hon hela lägenheten igår (förutom mitt rum) haha, så det ska jag nog ta tag i nu idag istället.. Blev ju inte så igår! Sen så är jag dödssugen på vindruvor.. så det får bli min fredagsgodis ;) haha.. Ni kanske har något förslag på vad man kan göra för gott men nyttigt att smaska på?
för är ju inte roligt att alltid äta äppelskivor med kanel på eller vindruvor ;)

Just nu sitter jag och lyssnar på så jävla bra musik! :D Jag ääälskar RnB, det är ju inte så att jag inte kan lyssna på något annat.. Men RnB står högst upp på min lista! Kan ju länka lite låtar som är de mest spelade på min Spotifylista!

Beyoncé - http://www.youtube.com/watch?v=Calj0K3DCBE

Jay Z, Rihanna & Kanye West - http://www.youtube.com/watch?v=1ubfS18IPGw

Black eyed peas - http://www.youtube.com/watch?v=cMxASjxRk1w

Topp 3 i min lista, fast dom står inte iordning.. :)


Men ni får ha en trevlig fredag, kanske kan blogga in en bild på mig och Erika när vi är ute i den stora världen och går ;)

XOXO
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0