God kväll :)

Hejsan, idag har jag då varit med mamma på bilprovningen.. Sen körde hon hem mig och jag började att städa mitt dunder stökiga rum.. Började kanske vid tolv.. vid tre tiden kände jag mig lite hungring och trött.. Så la ner städningen, tänkte jag skulle fortsätta imorgon :)

Lagade fiskbullar, potatis och morötter till mamma & erika, vet inte riktigt om dom tyckte det var gott, har ännu inte fått något tack för maten eller mmmh vad gott det var.. :S Kanske misslyckades totalt.. I dono..

Ni får ha en bra måndagskväll, och missa inte på kanal 5 kl 21.55, då komiker ska roasta Pernilla Wahlgren, ska bli roligt att se.. För förra veckan var mycket roligt att kolla när det var Björn Gustavsson..

xoxo
Madde

Kommentarer
Postat av: Anna

Vad du är duktig Madde! :)

Fast fiskbullar är blää. haha

2009-09-14 @ 19:47:15
URL: http://annadavidssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0