God Morgon, eller God lunch kanske man ska säga ;)

Hejsan!

Vaknade för ungefär en och en halv timma sedan, skönt att få sova ut! :) Har ju ioförsig gjort det nu en vecka, var bara igår jag var tvungen att gå upp halv sex :P hehe..
Idag ska jag till det "nya" stället, eller ah, jag har ju varit där innan, men jag är ändå dunder nervös :S varför är jag det?  :S

Vi får se om jag träffar Carro idag, hon skulle höra av sig när hon slutat skolan, men annars så blir det att jag hänger med mamma och fixat blommor, hon har nämligen haft fullt upp idag med städning och allt.. :)
Ska vell ta tag med min städning i rummet, ser ut som en bomb har slagit ner... tre gånger.

Men ni får alla ha det så bra, en fin torsdag ser det ut att bli iallafall :D

Puss & Kram
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0