Hör fåglar sjunga glatt!

Goooooooodmorgon!

Vaknade för ungefär en halv timma sedan och kände att jag kanske borde gå upp så att jag hinner med lite denna dagen också, innan jag går och jobbar :) Börjar 15 och slutar 21, så det är ju inget super långt pass för mig. Men som vanligt är jag nervös.. Eftersom det är första gången jag ska jobba på detta stället utan att det är en brevidgång.. :S Sh*t, vad kommer att hända? :S

Har ju inte hänt så mycket sedan sist jag skrev, så jag ska vell inte skriva så mycket mera.. Kan ju skriva senare om jag nu kommer på något att skriva om :)

Nu ska jag käka frulle & sedan börja rota mig egenom min hög av kläder i garderoben :D

Ha det fint allesammans!

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0