I wanna run and smash into you!

Hejsan!

Hemma igen..
Helt jävla underbart var det att få vara i Dalarna.. Man mår ju på ett helt annat sätt när man är där.. allt känns så enkelt och avslappnat!

Kom dit vid sjutiden på fredagskvällen. Så vi drack bara en koppkaffe och snackade lite, sen somnade vi ganska snabbt!
På lördagsmorgonen käkade vi lite frulle, sen åkte vi och tog ute lite pengar i Grängesberg, och så åkte vi till mormor och morfars grav. Jag och Camilla hade köpte ett jätte sött hjärta med en lite diamant i mitten som man ska sätta i jorden.. Så den satte vi i mitten av graven, jätte fint blev det!
Sedan åkte vi till marknaden, sjukt mycket folk och sjukt mycket saker :P haha.. Men det var trevligt, solen sken och stekte! Köpte en ängel till min mor och en ring till mig, sen köpte vi lite naturgodis och massa gojs! :P

När vi kom tillbaka hem till min morbror var vi så trötta så alla somnade en stund, sen så kom en till morbror dit med sin familj, men ganska snabbt skulle vi åka igen till mammas bror och hälsa på han och hans flickvän :) där bjöds det på kladdkaka & så fick jag två parfymer av henne, jätte snällt! :D

På söndagen kom några av mammas syskon till dit vi sov och vinkade av oss :) Åkte hem vid två tiden kanske, var iallafall hemma vid halv sju, så jag och mamma bara bar upp sakerna till lägenheten sen så åkte och handla :) Tillslut fick vi lägga oss i soffan och slumra lite ;D haha..

Måndagen har ju inte varit den trevligaste, vaknade med den dära jobbiga känslan igen.. :( Har kollat på en film och lyssnar på Beyoncé skivan jag köpte.. men det gör ju bara den dära jobbiga känslan ännu värre!
F*n då!

men kanske det blir bättre när mamma kommer hem och man får prata ur sig lite..

Resten av er kan ju iallafall ha en riktigt trevlig måndag! :D

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0