It´s friday!

Hallåj hallåj!

Vaknade redan halv sju idag!! Extremt tidigt.. Men som sagt, är man inte trött så är man inte!
Kollade på The voice & käkade frulle, nu har jag på MTV music awards i bakrunden :)

Idag ska jag träffa Ellinor & Anna i stan, ta en fika eller nått.. Var ett tag sedan jag såg Ellinor.. Vi är två upptagna människor :S ? Blir vell typ vid ett halv två tiden.. Innan dess ska jag ta tag i min garderob, hann inte göra det innan jobbet igår.. Farligt att sitta vid datorn, man klistras ju fast framför den !! Sen kollar man på klockan och upptäcker att ojdå, det är bara en timma kvar innan jag börjar jobba :S haha
Börjar fem idag, så har ju god tid på mig med fikat och så!

Jobbet igår gick super bra! Jobbade med en annan tjej som kom ifrån poolen också! Så vi båda var ganska "nya" på det stället.. Men det fixade vi upp mycket bra :D
Får se om det går lika bra idag! :9

Blev jätte glad igår när jag kom hem och mamma säger att syrran också följer med till Dalarna nästa vecka! Alltid lika roligt när syrrorna följer med.. Tyvärr så ska Erika vara hemma och jobba.. Men Camilla & bebisen i magen följer med ;)

Hmm.. vet inte alls vad som händer till helgen, alltså imorgon (lördag), blev tillfrågad som jag ville följa med ut.. men jag vet inte riktigt vad jag ska göra.. Eftersom jag inte ska dricka på hela denna månaden, men kanske kan hänga på ändå? eller ?
jaja vi får se vad som händer.. Ni kommer ändå få veta ;9

ha en trevlig fredag alla!!

xoxo
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0