Jag säger hej! Vilken underbar dag det é och man kan vara som man é!

Igår träffade jag Ellinor & Minela i stan, Ellinor kolla det sitt knä för hon har problem med det, sen gick vi och tog en chailatte.. Satt där ett tag och snackade bara.. var jätte mysigt!
Minela var tvungen att åka hem efter fikan, så jag och ellinor gick till stadsparken och satte oss på en bänk och pratade.. Andades in den friska höstlukten, men det var jäkligt kallt!

Vi åkte hem till mig med mamma, skönt att slippa gå i regnet :) Kollade lite på top model och datorn :)
Erika hörde av sig så jag och ellis gick över till henne, så var charlie där också! :D
Aah vi kollade på tv, åkte lite bil, kollade på film & käkade popcorn! En helmysig kväll fick vi verkligen!

Idag ska jag träffa Anna halv tre, Ellis ligger & sover i min säng fortfarande.. :)
Så blir vell att jag kommer vara med henne hela dagen också.

Imorgon ska vi åka, vi ska sova hos mammas bror Per :) Kommer bli jätte roligt att få komma upp och träffa lite folk igen.. hehe.

Men men, ni får ha det så bra allesammans! Så hörs vi.

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0