Lördag & vart är vädret?

Hejsan! :)

Tvättstugan gick bra igår ;) haha.. Hjälpte mamma hela kvällen, sen åkte vi och handla så att jag skulle få mina vindruvor haha... Helt sjukt, vi satt i soffan och kollade tv, så ser vi världens fetaste kolsvarta moln komma upp typ nerifrån stan, så vi trode först att något hus i stan hade börjat brinna, så jag gick in på Bt.se för att se vad som hade hänt.. Men så visade sig att det bara var byggmaterial som hade tänt eld.. så det var ju skönt... Man blir ju lite orolig om det är folk som har blivit skadade eller nått.. :)

Senare på kvällen vid halv elva typ hämtade Carro upp mig med sin sket snygga bil ;) haha.. Så vi åkte till mc´donalds så hon kunde käka något efter jobbet, sen hämtade vi upp Anna.. Körde runt lite, eller kan säga att vi guppa runt.. haha.. Man studsade skit mycket i den bilen, varenda pyttelitet gupp så studsa man som fan, trodde flera gånger att jag skulle slå i huvvet i taket.. Haha, men det var jävligt roligt :P

Idag har jag inget planerat, ska ner till stan med Camilla nu på dagen, köpa en present och fixa lite.. :) Sen får jag se vad som händer, eftersom jag har min vitamånad så ska jag inte dricka något denna helgen heller.
Sara kom ju hem från gbg igår, så ska se vad hon ska hitta på idag :) Jag får hoppas på att hon har en ynka minut att träffa mig ;) Var ett tag sedan nu..

Aja alla får ha det så bra :)

xoxo
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0