Tittut!

HALLÅ!

Sara kom hem till mig vid lunchtid idag, blev mycket glad av att få träffa henne igen!

Jag fixade lite med mitt CV och sökte lite jobb, medans hon käkade thai och kollade tv :)
Efter det så fixade vi oss lite och åkte ner till stan och tog en fika. Sen åkte vi hem till Sara med högvolym i bilen och plockade lite plommon som jag skulle få ta med mig hem :D haha..

När jag kom hem hjälpte jag mamma att göra paj, sen tog jag tag i den dunderstora disken som stog och grodde! Städade undan i mitt rum i samma veva :) Så nu är det fint överallt! Wihoo!!! xD

Igår träffade jag ju Ellis och gick till arbetsfömedlingen, lyssna på en gubbe som pratade om hur man skriver ett bra CV, var riktigt interessant faktiskt! Jag lärde mig mycket på den timman.. Sen gick vi och tog en chailatte, vid halv ett dök Minela upp & vi begav oss till skolan, där pratade jag snabbt med min gamla lärare och fixade lite.. Sen gick vi hem till Ellinor så hon kunde hämta sina träningskläder, eftersom hon har fotbollsträning varje tisdag. Åkte bussen ner till stan för att träffa Erika & Charlotte, satt lite på Viskan och sen gick vi till en tatueringsstudio så att Erika kunde boka tid för sitt lilla kors bakom örat :)
Efter det så gick vi ner till Trip, och där "boka" jag en resa ner till Thailand, ska senast betala 28 oktober :)
Fixade iallafall massa stuff i stan...

På kvällen käkade jag, mamma & erika tacos, sen gick vi över till Camilla och kollade på ultraljudbilderna :) bebben är verkligen suuuuper liten.. man såg typ den lilla näsan i profil.. haha gulligt :)

När jag hade varit där i en timma typ hämtade Sara upp mig och vi körde iväg för att hämta upp Ellinor.. Vi åkte ut i skogen och körde i mörkret och självklart skrämde vi upp varandra!! Så jävla äckligt var det.. haha
Men vi hade iallafall super skojj! och vi hann klämma in lite högsång i bilen också ;) haha

Kom hem typ vid halv tolv och decka i soffan... Det var full rulle hela dagen ;) haha..

Har säkert glömt skriva hur mycket som helst :D Men kommer jag på, så skriver jag ;)

ha en bra onsdagskväll och missa inte Idol!

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0