Veckorna bara springer iväg!

Hallå!

Alltså det är ju sjukt hur snabbt tiden går egentligen!
Det är ju förfan snart jul och då ska det ju vara snö och iskallt.. eller?
Jag är skit osäker på det där med snö och en kallvinter, känns nästan som att snö är något som kommer vara ett minneblott! Hoppas självklart inte det, men men.. :S

Helgen var mycket trevlig, lördagen blev suverän och tjejerna jag festade med var super roliga! Var längesedan jag hade såhär roligt när jag har varit ute.. :) Så får tacka, buga & bocka till er <3

Till helgen blir det inget party, nej nej, då ska jag på marknad i Kopparberg.. WIHO!! Har velat åka dit nu i flera år.. Har bara svaga minnen därifrån, och inget minne är negativt ;) Jag menar, visst, det är marknad i Borås också, men vafan.. Samma gamla skit saker och samma gamla folk.. hihi..

Har inte fått något jobb bokat denna vecka, men håller en tumme hårt i handen på att jag hinner få några timmar denna vecka också :)

Funderar på att dra till skolan och försöka fixa upp med ett IG som jag fick i mitt slutbetyg, jag kunde nämligen få göra om min APU och få chansen till högre betyg.. som antagligen blir G :D haha..

Jaja, vi får se vad mitt liv tar mig, snart sitter jag vell med en nappflaska i handel och är mamma till 5 ungar!

Säger bara EN sak, ta vara på det ni har i nuläget  <33 För tiden springer iväg..

XOXO
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0