Vilken underbar dag! :)

Hallåå!
Himla fint väder ute idag, så man känner att man måste ju vara ute.. Njuta av vädret och att det är höst!
Jag tycker det är så mysigt med höst, spec om det är sol & bladen är röd/gula och det är liite kallt ute. Kan det bli mer mysigt? ;)

Mamma är ledig idag också, så vi funderar på att åka till Göteborg och strosa runt.. Måste bara gå in på min internetbank och kolla om jag har några pengar kvar :) Men tror att jag ska ha typ 1000 kr & det räcker ju.

Fick värsta spelet igår, jag ville verkligen bara dra utomlands, så jag sa till mamma att på min lön jag får den 27 så drar vi iväg !! :P Men lika snabbt kom jag på att vi inte har något att leva på när vi väl är utomlands. Så min idé gick i kras.. Får vänta tills februari nästa år, då jag kanske ska åka till Thailand, beroende på om jag har lyckats spara ihop pengar eller inte.. Men har redan bestämt att jag ska spara undan pengar från lönerna jag får & sen önska mig pengar till resan i både julklapp och 20-års present!

Men men, ska vell börja fixa mig lite & kolla om jag hade några pengar! ;)

Ni får ha en bra tisdag, och njut av det skit fina vädret!

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0