Ojdå!

Här var det verkligen inte livat ;)

Har verkligen inte hunnit skriva något under dessa tre veckor som har passerat.. Men ska vell försöka hinna skriva lite mera än vad jag har gjort..

Tyvärr blir detta inte ett långt inlägg eftersom jag måste hinna käka lunch innan jag börjar jobba..
Börjar 14, så måste hinna med bussen som går 36.. Life is hard ;)
Sen slutar jag imorgon klockan 10, det betyder alltså att jag jobbar natt!
Mår inte riktigt 100 idag, men hoppas på att eftermiddagen och kvällen blir lugn på jobbet.. Känns som jag ska åka på en halsfluss (som jag alltid gör), och en riktigt tråkig snorig förkyldning..

Men men, vi håller våra tummar att jag klarar mig ändå!

Ha en fortsatt fin onsdag <3

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0