God fredag !

Hejsan!

Idag vaknade jag av min mobil ringde fem i tio.. Det var Erika som undra om jag skulle med till arbetsförmedlingen, då skulle alla vi ses klockan kvar över tio.. Fick en känsla av att jag inte skulle hinna fixa iordning mig så snabbt.. Så jag sket i det..

Låg kvar i sängen en stund och bara njöt av att det var fredagmorgon, solen sken och att jag var ledig!

Kände mig ganska pigg och gick jag upp och satte på datorn och käkade frukost, ingen stress alls.. Sen kom Bella och jag fick något att göra :)

Men dagen har verkligen varit lugn, imorgon ska jag jobba, så det känns inte som någon press att jag måste hitta på något..

Fick föresten ett samtal från chefen för Sjöboboenden, jag fick ett vikariat på Norrasjöbogatan från den 14 jan-14feb, men det kan bli förlängt beroende på om tjejen som jag ska jobba för hinner bli "frisk". Det känns super härligt!

Näe, nu ska jag gå och ta ut min saffranskaka ifrån ugnen.. jag bakade den aaaaaldeles själv ;)

xoxo
Madde





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0