Hallå!

Hejsan, sorry.. Men jag har verkligen inte orkat blogga nu det senaste veckorna..

Har jobbat mycket och känner inte för att lägga ner mina lediga minuter på bloggen ;) haha!

Näe, men nu är det iallafall ett nytt år och jag ser nya möjligheter! Verkligen, det måste man göra.. Annars blir livet sååå tråkigt.. Man måste ha drömmar och planer, annars kan man lika gärna somna in och aldrig mera vakna igen. Hahaha.. Näe, men ni måste erkänna att ni alla har en dröm om något iallafall? Eller har jag fel?

Fyller ju 20 år den 25 jan, så det är ju något nytt.. haha.. Fyfan vad man börjar bli gammal alltså. Helt sinnes..

Sitter ensam hemma nu, ah Bella är här, men hon sover ju bara så... Näe men då börjar man oftast tänka när man sitter såhär.. Hur mycket man har varit med om igenom åren egentligen.. Vänner som kommit och gått, kärleksproblem och lycka.. Aah listan kan göras lång. Det är nästan lite sorgligt att tänka på vissa saker. Men jag tror att det är bra för en att få tänka tillbaka lite och vara ledsen, sen ska man ju inte stanna i det förflutna, men heller inte bara glömma..

Ah nu känner jag att detta inlägget blev väldigt djupt, haha.. bara för att jag själv känner mig sån idag..

Ska nog ta och sätta på hög musik och städa lägenheten.. Så att jag kommer på andra tankar.. Bara inte Bella blir sur för att hon inte får sova ;) haha..

Ha en fin dag alla, och hoppas att ni får ett bra år med nya roliga minnen :)

xoxo
Madde <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0