Happy birthday to.... ME!

God natt allihopa, eller vad ska man skriva? Man brukar ju annars skriva God dag, eller God eftermiddag... Men nu är det ju natt..? Aja, what ever, idag fyller jag iallafall år, 20 jävla bast! Ser redan små gråa hårstrån i huvvet!

Känns inte som man har fyllt år, har bara fått ett sms änsåläge som säger Grattis, från sötnosen Erika <3 Alltid först på plats och hänger alltid med i svängarna ;) Trode jag skulle ha 10 sms vid dethär laget iallafall.. Men nej nej, här sitter ingen uppe för min skull för att kunna säga grattis... bara jag som är så snäll ;)
Näe, man ska ju inte räkna med att alla är lika snäll som jag (A) hahaha..

Blir iallafall en lugn födelsedag, bullus kommer hit vid åtta tiden imorgon, sen ska Erika komma över och käka frulle och sen blir det nog en dag med henne, och säkert Charlie, men det kan inte bli mer trevligt :) Sen när mamma och Camilla slutar jobba ska vi ha ett litet minifirande för mig, få present och sånt roligt! Hihi..

Mycket roligare att fylla år när man var liten, då kunde man ju knappt sova natten innan och man vaknade yber tidigt och väntade på att hela familjen skulle komma in i rummet och sjunga :) Nu jobbar alla super tidigt och bara jag och mamma som bor tillsammans, så vill ju inte att hon ska väcka mig klockan fem på morgonen när jag för en gång skull är ledig ifrån jobbet ;) haha...

Ska lyssna på lite musik nu och sen ska jag nana i min underbara säng <3

Ha det fint allihopa,

xoxo
Madde


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0