torsdagen den 21 januari!

Hejsan!

Jag tycker inte alltid om att sitta och skriva i bloggen.. Händer ju inte så mycket i mitt vanliga svensson-liv.
Hade iallafall mycket trevligt på Puls förra fredagen, fick se många trevliga ansikten..
På lördagen träffade jag Sara, vi skulle dricka lite vin och ta det lugnt, men det slutade med att vi gick ner till Tonic och tog oss några öl, men det är ju alltid trevligt! Mycket folk var det och var typ omöjligt att vara inne, så vi satt ute och rökte cigg efter cigg :D

Sen har jag bara varit med syrran och charlie, jobbat och varit på kalas hos moster Lena :)

Imorgon börjar jag jobba 13, sen jobbar jag hela natten och sluta inte förens 11 dagen efter :(
Pappa kommer och hämtar mig ifrån jobbet, så åker vi hem till Camilla och kör ett litet mini kalas för mig :) Ska få present av pappa och fika, fyller ju 20 på måndag! Woho, vad man är gammal! Känner ingen skillnad... alltså att jag är såhär och när jag började sjuan ;) hahaha! Näe jag skoja bara... Men det är så jävla vuxet, 20, det snackade man ju hur mycket som helst om att man ville vara, och nu är jag snart det.... och? hahaha!


Ska in på facebook nu och kolla läget! Ha det fint min kära vänner <3

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0