Tröök!

Jag har såå jäkla tråkigt just nu.. Vad fanken ska man hitta på klockan kvart över tio på kvällen?

Jag känner för att gå en promenad, men jag vill inte gå själv, vill gå och tjöta med någon också! Ursch vad fredagar kan vara tråkiga! Speciellt när man ska upp tidigt och jobba dagen efter!
Vill ha lördag klockan 16.00 nuuu! För då har jag slutat jobba och jag har bara kvällen att se framemot! Ska till träggan med Jossan, Ellis och Nathalie <3 Ska bli sköjs...

Näe, men nu vill jag hitta på något.. Får tänka lite vad som finns att göra.. Hmm.. Röka? Men det är så jäkla kallt så man springer ju in super snabbt när man har rökt klart, och då har det gått typ 4-5 minuter bara :(
Hm, hm, tv:n är ju inget att lita på heller, visar ju bara massor av gamla kriminalserier eller Let´s dance? Vad är det för skit?

Nu skriver jag inte mera, för känner att jag inte har något vettigt att komma med!
Hoppas ni har en liiite trevligare fredagskväll än vad jag har!

xoxo
Madde


Såhär arg kan man faktiskt bli.. Hahaha ;D

Kommentarer
Postat av: Saadet

Najs blogg du har:) Ska vi följa varandra på bloglovin? Det skulle vara kul tycker jag :) Kraaaam! :)

2010-01-10 @ 16:03:28
URL: http://saadet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0