Jag bjur´t!

Hejsan hejsan! :)
Hoppas ni gillade min fina bild som jag laddade upp ;) haha... Bella ser lite tvångsfotad ut.. haha!

Torsdagen blev super mysig, käkade en ceascar(?)sallad på Viskan med Erika och Camilla, sen åkte vi hem igen, haha, blev en snabb visit i stan.. Sen på kvällen tränade jag en halv timma på våran maskin som vi har hemma, och gjorde lite situps och pushups, haha.. Bella blev helt galen när jag la mig på golvet..

Igår tränade jag med Änis på friskis, efter en och en halv timma var vi klara, då hade vi kört hela kroppen.. Kännde mig super duktig!! Sen gjorde vi några ärenden, sen blev klockan så mycket så vi skildes åt. :)
Var hemma och myste med mamma och erika, käkade spice n rice och kollade på film..

Idag har jag inte gjort så mycket, typ.. vaknat, suttit vid datorn, fixat mig för dagen och käkat frulle :P haha.. Nu ska vi åka iväg till systemet så att jag kan fixa dricka till ikväll, sen ska jag laga lite indiskmat till familjen, och efter det hoppas jag på att klockan är tillräckligt mycket för att kunna börja fixa sig för kvällen :D Är så jekla taggad, men det är jag alltid ioförsig.. ;)
Men har man en partykompis som heter Josefine West så kan man inte vara något annat än taggad ;)

Men ni får alla ha en riktigt mysig och trevlig lördag, härligt när solen skiner! :D

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0