Tjenis!

Idag har jag myst med syrrorna och charlie, jätte trevligt har det varit.. Sen hoppade mamma in med oss när hon hade slutat jobba.. Kollade lite på inredningssaker och annat smått och gott ;)

Slutade med en mysig middag här hemma och nu väntar jag på att Grey´s ska börja!
Känns så jäkla bra nu att alla serier har startat igång.. som man har väntat ;) Nu börjar livet igen.. haha!

I måndags lunchade jag med Sara & Elli, det slutade med att vi köpte lite dricka och drog hem till Sara i Göteborg, förfestade lite hos henne och sen drog vi in till centrum.. :) Hade det super trevligt, men när jag och Elli skulle åka tåget hem dagen efter var det inte lika roligt! Mina ögon var dunder svullna och jag var jätte trött, vi var så övertrötta så hela tågvagnen hade nog velat döda oss.. hahaha, högljudda och sjöng helatiden :P

Imorgon har jag inga speciella planer förutom att jag ska ringa till Vårdcentralen kl 8, annars får man fan aldrig någon tid.. Alla gamlingar hinner ta tiden för dom som "egentligen är sjuka", dom ringer ju mest i förebyggande syfte.. :S
Tror nämligen att jag har fått halsfluss.. :'(

Men nu ska jag dra mig och läsa mina två ny inköpta tidningar.. så skoj!! :D

Ha det fint allesammans,

xoxo
Madde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0