Nu har jag tänkt över detta!

Jag ska nog behålla bloggen ändå, ganska bra ställe att kunna skriva av sig lite..

Har börjat med min vita månad nu (ska alltså inte dricka en droppe alkohol på hela februari) ser verkligen fram emot att se vad som händer med kroppen! Så som jag har druckit borde jag ju bli 1000 ggr fräschare ;)

Sen ska jag gå efter ett speciellt matschema, kanske kommer kroppen reagera på det också? 
Ingen vet, men det märker vi i slutet av månaden ;)

Framöver så händer det faktiskt lite saker.

Mars: Liam fyller 1 år & jag ska åka till skåne för att se hur Linn bor :)
April: Nathalie ska ta med mig på en hemlig weekend någonstans i Sverige!
Maj: Inget bestämt, men det kommer nog dyka upp något ;)
Juni: Midsommar
Juli: Wheels and Wings & London (i år igen)!

Sen ska jag trycka in en resa till Köpenhamn också, men den kanske man ska ta i Maj, då man ändå inte har något planerat ;) haha.

Gud vad sommaren blev att kännas nära nu när jag skrev ner allt som händer! Fy vad härligt, vill verkligen ha den NU! Orkar inte med mera snö och slask.. eller is rättare sagt!

Aah, nu ska jag ta och förbereda maten för imorgon och trycka i mig en apelsin, för att sedan gå och lägga mig under mitt varma mysiga täcka ;)

Ha det fint mina kära vänner.

xoxo
Madde 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0